Lüleburgaz’ımı Seviyorum…

Kapalı Pazar Yeri ve Semt Merkezi

İnsan doğduğu,büyüdüğü ve tabiikide -doyduğu- yeri insan ister istemez seviyor.Bende Lüleburgaz’da geçirdim bu koskoca ömrümü.Biliyorum ki, çoğunuz Lüleburgaz’ı Çarkıfelek’in L’sinden bilir.Ülkemdeki tek L harfi ile başlayan ilçe.Ne güzel ;)

Bu günlerde Lüleburgaz’ımı iyice içime çekmeye çalışıyorum.Çünkü Ramazan’ın ardından, çooook uzaklara, hiç görmediğim bir şehire gideceğim.Bu azda olsa beni telaşlandırıyor.Kar tatiline (Somestır ve yarı yıl tatilide deniliyor.Ancak ben kar tatili demekten hoşlanıyorum) kadar Lüleburgaz’ıma gelemeyeceğimi bilerek son günlerde iyice geziyorum.Kipa’ya yeni pazara,mükemmel parkımız Gençlik Parkı’na ve sayamadığım pek çok yere gidiyorum.Ramazan’da iftardan sonra kimse beni tutamaz :D

Hep Lüleburgaz’ın güzel yönlerini anlattım, tabii bu 96.000′lik ilçe pırlanta değil :D .Kentin bazı kısımları çok pis.Bu o bölgede yaşayan, düşük seviyeli (başka bir terim bulamadım) halk yüzünden gerçekleşiyor.Lüleburgaz’da sanayinin gelişmiş olması sebebiyle göçler çoğalmış ve bu yüzden kentte pek çok etnik köken ortaya çıkmış.Şuanda kentte lazdan yabancı göçmenlere, romanlardan pek çok ırka kadar geniş bir halka var…

Kentim son iki sene içinde pek çok yeni projeyi hayata geçirdi.Örneğin Kapalı Pazar Alanı yeni açılan Özel Medikent Hastanesi, birleştirilen hastaneler, her mahalleye park projesi,halk günü,belediye başkanında içinde bulunduğu Pazar kahvaltıları,Kentim Kendim dergisi gibi.

Ben Lüleburgaz’ımı çok seviyorum.

Not:Bu arada her kesin Ramazan’ı mübarek olsun.Allah herkese kolaylık sağlasın…Yeni banner nasıl olmuş :) Bu arada artık Ramazan’ın her günü için özel yazı yazmayı düşünüyorum.Yazılarımıda Ramazan 09′ başlığında toplarım :)

EBloog Geri Döndü

Merhaba, blogumu okuyan benim için özel yüzlerce insan!Bu gün EBloog’da yaşadığımız tam 14 günlük ayrılık bu gün sona erdi.Buradan sizlere bu 14 günde neler yaşadığımı anlatacağım.

1)Tatile Gittim

Yanlış hatırlamıyorsam, 26 Temmuz sabahı, 3 gün sürecek olan tatilimize beyaz şahin tipli arabamız ile başladık.Önceki  geceden poğaca,-söylemesi ayıp- köfte ve ekmek hazırlamıştık.Sabahta çaycıda çay demledik ve, vurduk kendimizi Kırklareli’nin Demirköy ilçesinin İğneada yoluna.Ancak, rüzgar çıkınca vazgeçip, Tekirdağ’ın Yeniçiftlik köyüne doğru yöneldik.Varınca kahvaltı ettik.Saat 11:15 gibi ben sulardaydım.Su çok güzeldi.29 Temmuz’da Lüleburgaz’a geri döndük.

Yeniçiftlik/TEKİRDAĞ

2)Tercih Yaptım

Tercihler başlayınca, iyi ve mantıklı düşünmek için kendime zaman ayırdım ve tercihlerimi yaptım.Allah hayırlı olanı versin.

3)Köye Gittim

1 Ağustos günü köye gittim ve bir süre başımı dinledim.Köy bazen insanı sıkıyor ama, şehir sesleri yok.Gerçekten Lüleburgaz’daki araba seslerini, düğün seslerini ve daha pek çok şeyi özledim.İnterneti saymayı unutmamalı.

4)Kitap Okudum

14 günde Tutulma (Twilight serisi 3.kitap), kitabını bitirip Şafak Vakti(Twilight serisi 4.ve son kitap) kitabına başladım.Şu an 150. sayfadayım.İşte böyle 14 günü geçirdim.

Karışık Bir Hafta Sonu

Cumartesi, 24:00′ı geçiyordu yatmam fakat, sineklerin ısırmasıyla iniltiyle kalktım..Her ne kadar uyumaya çalışamda uyayamadım işte.Güneşin doğuşunu görürüm diye düşündüm fakat ben yatakta kıvranırken güneş doğmuş.E saat 05:30 ne yapabiliriz, dışarı çıkılır mı o saatte?Bilgisayarı açtım çoooook dolaştım ama, hiç yorum yapasım gelmedi.ÖSS sonuçlarına baktık herkes uyanınca onlarsız bakmak istemedim…Koskaca bir yıl ayrılacaz işte üzülüyorum..

Aldığım puanı kutlamak için akşamüstü çarşıya çıktık, arkadaşlarıda çağırmıştım :D ..Hep birlikte go-kard(carting)’a bindik.Allah razı olsun, belediye başkanımız Emin Halebak’ın projeleri çok güzel, son bir kaç yıldır iyiki burada yaşıyorum diyorum, daha önce biraz kötüydü ama ne yapalım yavaş yavaş olur her şey.Neyse benim ilk binişimdi, çok çarptım ama sonuçta güzeldi..Araba ve motobisiklet kullanabilen bir kişi olarak gerçekten çok kötü geldi sürüşüm bana..Kaskta küçük geldi, çenem çok acıyor..Sonra Kipa’ya gittik, pizza yedik, biz gidene kadar Pizza Pizza kapanmış fakat, ev servisli pizzayı alıp, eve götürüp yemek yerine Kipa’da yedik..Pizzayı çok severim, Türklerle İtalyanların kanları yakın diye bir şey duymuştum ne kadar doğru ne kadar yanlış tartışılır ama neyse….

Hazır Yeni Ay’ı bitirdim diye düşünürken kitap almak geldi aklıma, gittim kitapçıya Tutulma’yı aldım..Ordan eczaneye uğradık, Raid aldık bu gece için..Bense saatlerdir esniyordum ama ne yapalım “Anı Yaşa!” sözüne uymak güzel..Gece kulak tıkaçlarımıda taktım, derin, rahat ve sessiz bir uykuya daldım..O kadar geç kalkmışım ki neredeyse kurs geç kalıyordum..Neyse bir hafta sonu daha böyle geçti, ben misafirlerimizin yanına döneyim sonrada Smack Down’a gideyim..